Uutta toiminnanjohtajaa haetaan Pohjois-Savon piiriin

07.06.2021 06:53

Työpaikkailmoitus

Toiminnanjohtaja Suomen Metsästäjäliitto Pohjois-Savon Piiri ry.

TIEDOT:

Palkkaus: Max. 1400/kk

Työ alkaa: Elokuussa tai sopimuksen mukaan

Työaika: Osa-aikatyö

Haku päättyy: 24.6.2021 klo 16:00

Jätä hakemus: Sähköpostilla pohjoissavoatmetsastajaliitto.fi

KUVAUS:

Etsimme uutta toiminnanjohtajaa Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri Ry:lle. Toiminnanjohtajan tulisi olla sosiaalinen, hyvä ATK- taidot omaava henkilö. Toiminnanjohtajalla tulisi olla kokemusta metsästyksestä, luonnossa liikkumisesta, metsästysseura- ja järjestötoiminnasta sekä suomenkielentaito ja oman auton käyttömahdollisuus on välttämätön. Eduksi katsotaan palveluhenkisyys, nuoriso- ja koulutustyön kokemus. Valittavan henkilön tulee asua Pohjois-Savon alueella.

Toiminnanjohtajan työtehtävät ovat monipuolisia kuten esimerkiksi viestintää, metsästysseurojen ja koululaisten koulutus- ja ohjaustehtävät. Työ on osa-aikainen ja palkkaus on max. 1400 kuukaudessa. Työ alkaa elokuussa tai sopimuksen mukaan.

Työ tapahtuu pääasiassa etätyönä kotoa ja Pohjois-Savon piirin alueella.

Tiedustelut Pekka Julkunen, +358400960107,  pekka.julkunenatmeili.fi.

Hakemukset toimitetaan sähköpostitse nykyiselle toiminnanjohtajalle Katja Partaselle 24.6.2021 klo 16:00 mennessä osoitteeseen pohjoissavoatmetsastajaliitto.fi.