Tuomarikorttikoulutukset 2022

09.01.2022 11:36

On aika aloittaa taas metsästysammunnan tuomarikorttien suorittaminen/uusiminen. Kaikki tuomarikortit menevät vanhaksi 31.5.2022.

Tuomarikoulutukset järjestetään  Metsästäjäliiton kilparyhmän toimesta etäyhteyden välityksellä ja niissä voidaan esittää kysymyksiä verkon kautta. Jos sinulla on tuomarikortti voimassa, niin sen uusiminen vaatii vain koulutuksen kuuntelemisen etänä. Jos sinulla ei ole ollut aikaisemmin korttia, niin kuuntelet koulutuksen etänä ja tentit kortin myös etänä. Tämän hetken tiedon mukaan useampi henkilö, jolla on vielä tuomarikortti voimassa pystyy osallistumaan samalta koneelta koulutukseen. Koulutuksen alussa osallistujien nimet kerätään kirjoittamalla viestikenttään oma nimi.

Koulutuksiin tulee ilmoittautua linkin kautta mielellään päivää ennen koulutusta. Linkin löydät Metsästäjäliiton tapahtumakalenterin kautta: https://metsorekisteri.metsastajaliitto.fi/Tapahtumanhallinta/tapahtumakalenteri.aspx?jarjestajaId=2402555

Metsästäjäliitto on nyt julkaissut ensimmäiset viisi lajituomarikoulutusta tapahtumakalenterissa, mutta ilmoittautuminen niihin avataan vasta perjantaina 28.1. Nämä ensimmäiset viisi koulutusta on nyt vain liiton jäsenille, että voimme varmistaa jäsentemme tuomaripätevyydet.

Koulutusaikataulu:

Vk 5                    1.2.2022 tiistai klo 18.00  Luotilajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 6                    8.2.2022 tiistai klo 18.00  Hikilajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 7                    15.2.2022 tiistai klo 18.00 Haulilajit  --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 11                  15.3.2022 tiistai klo 18.00  KV-lajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 12                  22.3.2022 tiistai klo 18.00 Yleistuomarit --> vain vanhoille yleistuomareille tai niille jotka saavat kaikki lajituomarikortit kevään aikana kasaan (4 kpl), ei koetta.

vk 13-17 ilmoittautuminen aukeaa 16.3.2022!

Vk 13                  29.3.2022 tiistai klo 18.00 Luotilajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 14                  5.4.2022 tiistai klo 18.00 Hikilajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 15                  12.4.2022 tiistai klo 18.00 Haulilajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 16                  19.4.2022 tiistai klo 18.00  KV-lajit --> vanhoilla tuomareilla riittää kuuntelu ja uusille tuomareille koe.

Vk 17                  26.4.2022 tiistai klo 18.00 Yleistuomarit --> vain vanhoille yleistuomareille tai niille jotka saavat kaikki lajituomarikortit kevään aikana kasaan (4 kpl), ei koetta.

SML Pohjois-Savon piiri järjestää näillä näkymin kaksi koulutusta (joiden paikka tarkentuu myöhemmin) mikäli korona tilanne sallii sen. Koulutuspäivät ovat vk 17 27.4.2022 ja vk 22 30.5.2022. Joten tuomarikortin saamisen/uusimisen varmistat parhaiten osallistumalla etäkoulutukseen!