Tervastulet 2024

17.06.2024 14:49

Perinteisen Tervastulet tapahtuman suunnittelu aloitettiin 16.5. pidetyllä järjestelytoimikunnan kokouksella. Järjestelyvuorossa tänä vuonna ovat Siilinjärven Riistanhoitoyhdistys ja siilinjärveläiset metsästysseurat yhdessä Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piirin ja Pohjois-Savon kennelpiirin kanssa. Tapahtuma pidetään 14.12.2024 Siilinjärven Motocross radalla. Tilaisuus alkaa kello 14.00 nokipannukahvilla ja itse ohjelma kello 15.00.

Aloituspalaverissa jaettiin tehtävät eri seurojen kesken ja suunniteltiin tulevaa ohjelmaa. Tilaisuuteen kutsutaan mukaan kaikki pohjoissavolaiset kansanedustajat.

Tilaisuudessa julkistetaan vuoden 2024 Eräimmeinen. Esityksiä Eräimmeiseksi voi tehdä Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piirin puheenjohtajalle Arto Nykäselle (arto.nykanenatelisanet.fi) tai Pohjois-Savon kennelpiirin puheenjohtajalle Erkki Savolaiselle (erkki.savolainenatgmail.com).

Tilaisuuteen on kaikilla vapaa pääsy. Tapahtumassa on myynnissä Atrian lahjoittamia makkaroita. Makkaran myynnistä saadut tulot menevät lyhentämättömänä myyvän nuorisoryhmän käyttöön.

Varatkaa jo nyt aika kalentereihinne tulevia Tervastulia varten.

Teksti: Hannu Pohtinen