Piirin uusi toiminnanjohtaja

11.10.2021 08:56

Piirin toiminnanjohtaja on vaihtunut elokuussa. Uutena toiminnanjohtajana on aloittanut Mirva Lukkarinen.

"Metsästyksessä olen kulkenut vanhempieni ja isovanhempieni mukana niin nuoresta kuin muistan ja ala-asteella suoritin metsästyskortin. Minulta ja perheeltäni löytyy metsästyskoiria (eestinajokoiria, posavinanajokoiria ja plottinajokoiria sekä yksi sekarotuinen plottinajokoira-venäjänajokoira). Koirissamme on jäniskoiria sekä petokoiria. Minulta löytyy myös tuomarikortti kettupuolelle (KEAJ) sekä metsästäjäliiton metsästysammunnan tuomarikortti haulikkolajeille ja toimin myös ABC- kouluttajana Pohjois-Savon alueella. Tykkään kulkea muutenkin luonnossa kuin metsällä esimerkiksi marjastan ja sienestän. Minulla on oma kennelnimi (Kirjomäen), jonka alla kasvatan eestinajokoiria ja posavinanajokoiria harvakseltaan.

Nuorena harrastin ilma-ase ammuntaa ja nykyisin harrastan haulikkoammuntaa (lähinnä metsästystrappia).

Olen innoissani uudesta työstä ja toivon, että myös piirin jäsenistö ja piirihallitus tulee olemaan tyytyväisiä työnjälkeeni. Tärkeää on tietysti se, että työni palvelee jäsenistöä mahdollisimman hyvin ja, että saataisiin nuorisoa lisää metsästysseurojen toimintaan ja harrastuksen pariin."

.

Kuvassa Mirva Lukkarinen koirien kanssa (Plottinajokoira "Rape", Eestinajokoirat "Lumi ja Minni".