Nuorten erätapahtumat 2023

28.03.2023 08:23

Tapahtumat

26.4.2023 klo 17-19          Kaikkien perheiden ilta. Käärmelahden koulu, Maaninka.

Harrastusten esittely ilta. Pohjois-Savon piiri on mukana esittelemässä toimintaansa ja metsästystä harrastuksena.

10.5.2023 klo 17:00-19:00               Unelmien ampumaratapäivä, Hanhilammen ampumakeskus, Iisalmi

Mahdollista tutustua metsästysammuntaan (pienoishirvi, ilma-aseet ja haulikko/trap, panoksia rajallisesti) sekä SimWay Hunt ammuntasimulaattoriin. Tapahtumassa tarjolla makkaraa jne. Tapahtuman järjestää yhdessä Iisalmen ampujat ry, Iisalmen Riistanhoitoyhdistys ja Sonkajärven Erä- ja Urheiluampujat ry.

13.5.2023 klo 13:00-15:00               Unelmien ampumaratapäivä, Hanhilammen ampumakeskus, Iisalmi

Mahdollista tutustua metsästysammuntaan (pienoishirvi, ilma-aseet ja haulikko/trap, panoksia rajallisesti), ampumahiihtoon sekä SimWay Hunt ammuntasimulaattoriin. Tapahtumassa tarjolla makkaraa jne. Tapahtuman järjestää yhdessä Iisalmen ampujat ry, Iisalmen Riistanhoitoyhdistys, VISA ja Sonkajärven Erä- ja Urheiluampujat ry.

20.5.2023 klo 9-13 ja klo 14-18          Metsolan nuorisopäivä. Metsolan Metsästysseuran maja, Airaksela.

Mahdollisuus tutustua metsästysharrastukseen ja saada lisätietoa eräilystä. Pohjois-Savon piiri on mukana esittelemässä toimintaansa. Lisätietoa tapahtumasta löytyy Metsolan Metsästysseuran nettisivuilta ja esite tapahtumasta löytyy tästä.

30.7.-2.8.2023             MetKa leiri. Metsäkartano, Rautavaara.

Suomen Metsästäjäliitto ja Suomen Vapaa-ajan Kalastajat järjestävät yhdessä nuorille eräteemaisen leirin. Lisätietoa leiristä tulee tämän uutisen alle ja Pohjois-Savon piirin sivuille leirit- välilehden alle. Pohjois-Savon piiri on mukana järjestämässä leiriä.

22.-24.9.2023              MetsästysMetso leiri. Rautavaara.

Pohjois-Savon piiri järjestää metsästys leirin nuorille,joka on oiva mahdollisuus nuorille päästä tutustumaan erilaisiin metsästysmuotoihin ja metsästyskoiriin käytännössä. Sen lisäksi, että leirillä pääsee metsälle niin se tarjoaa mahdollisuuden metsästää oman ikäisten seurassa ja löytää mahdollisesti uusia jahtikavereita. Lisätietoa leiristä tulee tämän uutisen alle ja Pohjois-Savon piirin sivuille leirit- välilehden alle.

19.10.2023 klo 9-16          Jäniksen Metsästyspäivä. Alapitkän Metsästysseuran maja, Alapitkä.

Pohjois-Savon piiri järjestää yhdessä Pohjois-Savon Ajokoirayhdistyksen ja Alapitkän Metsästysseuran kanssa jäniksen metsästyspäivän nuorille. Lisätietoa tapahtumasta tulee tämän uutisen alle.

LISTA JA TIEDOT PÄIVITTYVÄT SITÄ MUKAA KUN LISÄTIETOJA/TAPAHTUMIA TULEE TIETOON.