Nuoret kohti jahtia 2020

07.07.2020 10:31
Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri ry järjestää Nuoret kohti jahtia 2020 tapahtumapäivän 1.8.2020 klo 9.-16.00.

Päivä on tarkoitettu kaikille alle 29-vuotiaille metsästäjille tai metsästyksestä ja metsästäjäliiton toiminnasta kiinnostuneille.
Tapahtuma paikkana toimii toimintakeskus Punttisilimä ja Raasion ampumaurheilukeskus Siilinjärvellä.

Mukaan pääsee max. 60 ensimmäisenä ilmoittautunutta, osallistumismaksu 15 €, jolla katetaan materiaalikuluja, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Päivän ensimmäinen osa koostuu Metsästäjäliiton nuorisotoiminnan esittelystä ja työpajasta missä nuoret pääsevät kertomaan millaista toimintaa kaipaisivat lisää. Toinen osuus tapahtuu ampumaradalla, jossa osallistujat pääsevät tutustumaan erilaisiin aseisiin, saavat vinkkejä aseenkäsittelyyn ja oman aseen hankintaan kokeneilta ampujilta, sekä tutustuvat luoticompak ammuntaan. (Panokset ja aseet tulevat järjestäjän puolesta, omien aseiden ja panosten tuonti tapahtumaan on kielletty.)

Tapahtuma kokonaisuudessaan on savuton ja päihteetön.

Lisätietoja: Katja Partanen 045 173 5857 pohjois-savoatmetsastajaliitto.fi