MetsästysMetso leiri 2024

17.06.2024 14:44
Pohjois-Savon eräimmeiset ovat päättäneet tukea yhtä Pohjois-Savolaista nuorta pääsemään leirille mukaan eli eräimmeiset ovat päättäneet maksaa yhden Pohjois-Savolaisen nuoren osallistumismaksun leirille. Esityksiä tuen saajasta voi tehdä eräimmeisten piälysimmeiselle sähköpostiin seppo.op@gmail.com.

MetsästysMetso leiri järjestetään 19.-22.9.2024 Rautavaaralla. Perjantaina 19.9. leiri alkaa klo 17:00. Tänä vuonna leiri pidetään neljä päiväisenä, joten perjantaina ohjelmassa on ampumaradalla käynti, aseen huoltoa jne. sekä lauantaina ja sunnuntaina on metsästystä.
Majoituspaikkana toimii Metsäkartano.
Osallistujat otetaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä ja leiriläisiä mukaan mahtuu max. 12 kpl.

Leirimaksu on 225e/leiriläinen.

Leiri on oiva mahdollisuus nuorille päästä tutustumaan erilaisiin metsästysmuotoihin ja metsästyskoiriin käytännössä. Sen lisäksi, että leirillä pääsee metsälle niin se tarjoaa mahdollisuuden metsästää oman ikäisten seurassa ja löytää mahdollisesti uusia jahtikavereita. Leiri on tarkoitettu pääasiassa noin 13-29 vuotiaille nuorille, jotka ovat jo suorittaneet metsästäjätutkinnon.

Leirille ilmoittautuminen tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://metsorekisteri.metsastajaliitto.fi/Tapahtumanhallinta/tapahtumatiedot.aspx?id=1069

Ilmoittautumisaika 1.5.2024-8.9.2024.

Lisätiedot: Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piirin toiminnanjohtaja Mirva Lukkarinen, sähköposti mirva.lukkarinenatmetsastajaliitto.fi ja puh. 050 376 5515