Metsästysammuntojen SM- kilpailut 2024

17.05.2024 12:40

Metsästysammunnan SM-kilpailut pidetään 25.-28.7.2024 Ikaalisissa.

Lajeina on luodikko, hirvi, pienoisluodikko, pienoishirvi, metsästyshaulikko ja metsästystrap.

Kilpailut järjestää Satakunnan piiri, järjestelyistä vastaa Vatulan Ampumaurheilukeskus ry ja kilpailupaikkana toimii Vatulan Ampumaurheilukeskus.

KILPAILUKUTSU

KILPAILUOHJE

Kilpailut netissä http://www.vatulanampumarata.net/

Osanottomaksut: henkilökohtainen 30e/kilpailija ja S13, S16 ja S20 15e/kilpailija.

Kilpailunumerot noudetaan kisakansliasta ja samalla tarkastetaan kilpailijan vakuutusturva (pois lukien S-sarjalaiset). Numerot on noudettava vähintään tuntia ennen kilpailusuoritusta. Ilman todennettua vakuutusturvaa ei voi osallistua kilpailuun!

Luodikko ja pienoisluodikko ammutaan pahvitauluun. Hirvessä ja pienoishirvessä on elektroniset taulut käytössä.

Haulilajeissa on lyijyhaulien käyttökielto, pitää käyttää korvaavia hauleja.

Kilpailualueella aseet on kuljetettava taitettuina, lukot irrotettuina tai lukot avattuina ja turvalippu asennettuna aseessa.

Pohjois-Savon piirin kilpailijoiden osalta ilmoittautuminen viimeistään 6.7.2024 joukkueenjohtajille:

Luotilajit Harri Hyvönen, 050 5661737, harrihyvatgmail.com

Haulilajit Jussi Räty, 040 5040654, jussi.ratyatvkkgroup.fi

Piiri maksaa s-sarjalaisten osallistumismaksut. Kilpailijat, joiden osallistumismaksua seura ei maksa, maksavat itse osanottomaksut piirin tilille "Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri ry FI30 5600 0520 0674 09" 10.7.2024 mennessä . Piiri laskuttaa seuroilta osallistumismaksut erikseen, jotka seura on lupautunut maksamaan.