Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piirin toimikuntien ryhmäytymispäivä 21.7.2024

24.07.2024 20:26

Varsin kesäisenä sunnuntaina pidettiin Kuopiossa uuden puheenjohtajan Arto Nykäsen johdolla ryhmäytymispäivä. Päivän teemana oli tarkastella tulevaisuuden suuntautuvaan tekemistä piirihallituksen sekä sen toimikuntien toimesta. Jakaannuimme kolmeen ryhmään pohtimaan kehittämiskohteita ja tulevaisuuden haasteita edunvalvonnassa sekä muussa toiminnassa.

Ryhmätyöt purettiin yhteistilaisuudessa asioista vielä keskustellen ja niitä hioen. Päivän antina meille muotoutui toimintaamme jatkossa ohjaavia toimintatapoja ja uusia tavoitteita. Lisäksi ryhmäytymispäivänä opimme tuntemaan uudet piirihallituksen jäsenet sekä puheenjohtajan paremmin. Antoisan päivämme päätti vierailu Alahovin viinitilalla, jonne siirryimme laivalla ihaillen kaunista Kallaveden maisemaa.

Teksti Kai Ruhanen, kuvat Erkki Shemeikka

Ryhmätyöskentelyä
Ryhmä 3 miettii oman aiheensa ratkaisuja.
Toimikuntien jäsenet
Toimikuntien jäsenet, jotka pääsivät osallistumaan päivään sekä kameran takana Erkki Shemeikka.