Metsästäjäliiton Juhla-jahdit nuorille

23.10.2021 19:21

Tervetuloa mukaan nuorten juhlajahteihin!

Osana Metsästäjäliiton 100-vuotista juhlintaa tarjoamme aloittaville ja jo kokemusta kerryttäneille nuorille mahdollisuuden osallistua liiton järjestämiin hirvi- ja peurajahteihin.

Tilaisuudet on tarkoitettu kaikille metsästyskortin suorittaneille nuorille (16-29-v.) jotka ovat suorittaneet hyväksytysti hirvikoeammuntamerkin ja se on voimassa.

Hirvijahti

Kannonkoskella, 26.11-28.11. (voi myös saapua vasta 27.11. aamulla) Mukaan mahtuu 15 nuorta. Hirvijahtiin ilmoittautuminen viimeistään 15.11.2021.

Peurajahti

Janakkalassa, 7.12.2021. Mukaan mahtuu päivän jahtiin 15 nuorta. Peurajahtiin ilmoittautuminen viimeistään 3.12.2021.

Varmistathan, että tarvittavat luvat ovat voimassa. Mikäli jahtiin tulee nuori, jolla ei ole lupia, ole erikseen yhteydessä soittamalla 040 468 8917 Elina Mäkelälle.

Ilmoittautumiset Elina Mäkelälle sähköpostilla osoitteeseen elina.makelaatmetsastajaliitto.fi (subject: Juhla-jahti%20nuorille) . Ilmoittautuessa kerro nimi, ikäsi, oma piirisi sekä metsästyskokemuksesi. Kerro myös, haluatko passiin mukaan kokeneen metsästäjän.

Metsästäjäliitto kustantaa ruokailut ja majoituksen (hirvijahti), osallistujat vastaavat kuljetuksista itse. Peurajahti kestää yhden päivän eikä sisällä yöpymistä.

Alaikäisten osalta voidaan katsoa, onko mahdollista saada kyyti joltain muuta osallistujalta.