Jäniksen metsästyspäivä Alapitkällä

06.12.2022 07:57

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri, Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ja Alapitkän Metsästysseura järjestävät yhteistyössä jäniksen metsästyspäivän.

Mukaan mahtuu 30 henkilöä passiin ja osallistujat otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Tapahtuma on tarkoitettu nuorille ja sen yläikärajana on 20 vuotta. Alaikäisen mukana voi tulla aikuinen tapahtumaan sekä alle 15-vuotiaille pääsääntöisesti toivotaan huoltajat mukaan tapahtumaan.

Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys tuo tarvittavat koirat tapahtumaan. Säävarauksena koirille pidetään karppakeli ja pakkasrajana -15 ◦C. Tapahtuma perutaan 3 pv ennen, jos keli näyttää huonolta.

Tapahtuma osallistujille ilmainen, mutta ilmoittautumiset ovat sitovia.

Osallistujat ottavat itse metsälle mukaan ns. "metsäeväät", mutta keskuspaikalla on osallistujille ilmaiseksi tarjolla makkaraa, mehua ja kahvia.

Päivän ohjelma:
Aloitus klo 9:00 Alapitkän Metsästysseuran majalla
Turvallisuusohjeiden läpikäynti, porukan jakaminen maastoihin jne
Klo 15:00 palaamme takaisin majalle purkamaan päivän tapahtumat
klo 16:00 tapahtuma päättyy

Ilmoittautuminen tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://metsorekisteri.metsastajaliitto.fi/Tapahtumanhallinta/tapahtumatiedot.aspx?id=747

Tervetuloa mukaan!