Ilma-aseiden SM-kilpailut 2024

09.02.2024 12:42

Ilma-aseiden SM-kilpailut pidetään 12.-14.4.2024 Sonkajärvellä. Kilpailukeskuksena toimii Sonkajärven liikuntahalli (Kuntotie 3, 74300 Sonkajärvi) ja kilpailujen järjestämisestä vastaa Sonkajärven Erä- ja Urheiluampujat ry. Kilpailussa käytetään Siuksen (ilmaluodikko ja ilmahirvi) elektronisia taululaitteita.

Kilpailujen kotisivuille www.sonkajarvenera.fi päivitetään kilpailuihin liittyvää tietoa. Tähän uutiseen päivitetään lisää tietoa kilpailuista kun sitä tulee.

KILPAILUKUTSU

KILPAILUOHJE (lukekaa huolellisesti)

Ilmoittautumiset Pohjois-Savon piirin kilpailijoiden osalta 25.3.2024 mennessä Marko Sikaselle puh. 050 4432551 tai sähköpostilla riekkukoiraatgmail.com.

Piiri maksaa S13, S16 ja S20 sarjalaisten osallistumismaksut. Kilpailijat, joiden osallistumismaksua seura ei maksa, maksavat itse osanottomaksut piirin tilille Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri ry FI30 5600 0520 0674 09 . Piiri laskuttaa seuroilta osallistumismaksut erikseen, jotka seura on lupautunut maksamaan.

Osallistumismaksut: Aikuiset 30e/laji ja s-sarjalaiset 15e/laji. Jälki-ilmoittautuneet 2x osallistumismaksu.

SM-kilpailujen osallistumismaksut ovat muuttuneet! Katso alla oleva taulukko!

Kilpailumaksut 1.1.2024 alkaen

ISM ja SM esikisat

SM esikilpailut pidetään 16.3.2024 ja ISM kilpailut pidetään 17.3.2024 Sonkajärven liikuntahallilla.

Osanottomaksut : Aikuiset 20e/laji ja s-sarjalaiset 10e/laji. Osanottomaksut maksetaan paikanpäällä.

ISM ilmoittautuminen Pohjois-Savon piirin osalta Marko Sikaselle 10.3.2024 mennessä.