Hirvenjuoksun SM kilpailut 2023

11.07.2023 10:31

Hirvenjuoksun SM kilpailut pidetään 4.-6.8.2023 Nivalassa. Keskuspaikkana toimii Pyssymäen Hiihtokeskus (osoite Pyssymäentie 195, NIVALA).

Ilmoittautumiset Pohjois-Savon piirin osalta ottaa vastaan joukkueenjohtaja Hannes Rautiainen puh.040 9139247 ja sähköposti rautiainenhannesatgmail.com. Ilmoittautumiset 17.7.2023 mennessä.

Hirvikävely pe 4.8.2023

Hirvenjuoksu la 5.8.2023

Viestit su 6.8.2023

SM kilpailuita varten piirit tarkastavat kilpailijoiden vakuutusturvan, koska jos kilpailijalla ei ole vastuuvakuutusta, ei hän voi kilpailla SM kilpailuissa! Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on oltava voimassa oleva metsästyskortti tai erillinen vastuuvakuutus esimerkiksi kotivakuutuksen yhteydessä. Tässä liitteessä on täsmennystä asiaan ja erilaisia esimerkkitapauksia "vakuutukset"Liiton toimistolla on kehitetty testi vakuutusturvan tarkastamiseksi. Testi on käytettävissä osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/S/08F6B13D57D62D44

Osanottomaksut:

Kävely S13/ S18 22e/kilpailija ja muut sarjat 27e/kilpailija

Juoksu S13/ S16/ S20 22e/kilpailija ja muut sarjat 27e/ kilpailija

Jälki-ilmoittautumisesta +5e/sarja/kilpailija

Viestit 80e/joukkue.

Piiri maksaa S13, S16 ja S20 sarjalaisten osallistumismaksut sekä viestit. Kilpailijat, joiden osallistumismaksua seura ei maksa, maksavat itse osanottomaksut piirin tilille Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri ry FI30 5600 0520 0674 09 17.7.2023 mennessä. Piiri laskuttaa seuroilta osallistumismaksut erikseen, jotka seura on lupautunut maksamaan.

Pysäköintimaksut: Paikoitusmaksut peritään perjantaina 4.8.2023 Pyssymäentiellä ennen kuin saavutaan kilpailukeskukseen. Maksut henkilöauto 10€ ja asuntoauto/vaunu 20€. VARAA KÄTEINEN RAHA.

Lue huolella alla olevat liitteet:

Kilpailuohje

Hirvenjuoksun reittikartta