Hirvenhiihdon SM-kilpailut 2024

09.02.2024 10:37

**PÄIVITETTY 15.3.2024**

Hirvenhiihdon SM-kilpailut pidetään Ylitornion Pessalompolossa 5.-7.4.2024. Kilpailut järjestää SML:n Lapin Piiri ja järjestelyistä vastaa Metsästysseura Jupon Erä ry. Kilpailupaikkana toimii Jupon erän Ampumaurheilukeskus Pessalompolossa.

Hiihtelyssä järjestetään 3 henkinen seurajoukkue kilpailu kokeilu lajina.

KILPAILUKUTSU

KILPAILUOHJE

PÄIVITETTY KILPAILUOHJE

Kilpailuohje päivitetty!

Esikilpailu ja Lapin piirin mestaruus kilpailu on 10.3.2024. Tiedotusta tapahtumista www.juponera.fi

Pohjois-Savon piirin kilpailijoiden ilmoittautumiset ottaa vastaan Hannes Rautiainen, s.posti rautiainenhannesatgmail.com/puh.num. 040 9139247. Pohjois-Savon piirin kilpailijoiden tulee ilmoittautua Hannekselle 20.3.2024 mennessä.

Piiri maksaa S13, S16 ja S20 sarjalaisten osallistumismaksut sekä viestit. Kilpailijat, joiden osallistumismaksua seura ei maksa, maksavat itse osanottomaksut piirin tilille Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piiri ry FI30 5600 0520 0674 09 . Piiri laskuttaa seuroilta osallistumismaksut erikseen, jotka seura on lupautunut maksamaan.

SM-kilpailujen osallistumismaksut ovat muuttuneet! Katso alla oleva taulukko!

Kilpailumaksut alkaen 1.1.2024