Nuorisotyön avustukset

Nuorisotyön avustukset Pohjois-Savon piiri

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri on aloittanut nuorisotoiminnan tukemisen nuorien innostamiseksi metsästysharrastuksen pariin. Piiri tukee jäsenseurojaan, jotka vievät nuoria metsälle mukanaan tai järjestävät heille metsästysharrastukseen liittyvää toimintaa.

Tukea maksetaan jäsenseuroille nuorien metsällä käyttämisestä ja metsästysharrastukseen liittyvästä toiminnasta. Tukea voi saada Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piirin jäsenseurana. Tukea saa 20 euroa/nuori ja sitä jaetaan vuosittain maksimissaan 3 seuralle max. 400euroa/seura.

Tuen saamiseen vaaditaan hakemus ja jälkiraportointi seuroilta ja raporttiin on merkittävä siinä pyydetyt tiedot.
Tukihakemukset lähetetään Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon Piirin toiminnanjohtajalle sähköpostilla mirva.lukkarinenatmetsastajaliitto.fi (subject: Nuorisoty%C3%B6n%20avustus) 1.1.-30.11. välisenä aikana. Piirin piirihallitus käsittelee hakemukset joulukuun aikana ja piiri maksaa nuorisoavustukset valituille seuroille.

Saate

Hakemus