Metsästysmetso-leiri 20.-22.9.2019 Rautavaaralla

SML Pohjois-Savon piiri ry järjestää yhdessä Lapinjärven eränkävijät ry:n kanssa metsästysmetsoleirin  13-17 vuotiaille nuorille 20.-22.9.2019 Rautavaaralla.

Leirin hinta on 200 € sisältäen majoituksen, ruokailut, ohjelman ja metsästysluvat.

Leirillä pääset tutustustumaan metsäkanalintujen, jäniksen, ja majavanmetsästykseen.

Lisätietoja: Katja Partanen 045 173 5857 tai pohjoissavo@metsästäjäliitto.fi

Ilmoittautumiset: https://link.webropolsurveys.com/EP/0F889CE32B745205

Tukea osallistumismaksuun

Metro-leirin osallistumismaksuun voi nyt hakea tukea, jotta osallistuminen ei jää kiinni perheen taloudellisesta tilanteesta.  Avustusta tukee Ultracom Oy. Ultracom haluaa kannustaa lapsia ja nuoria monimuotoisen luontoharrastuksen pariin.

- Eränkäynti, riistanhoito ja metsästys ovat hienoja tapoja viettää aikaa luonnossa. Ne opettavat myös yhteisöllisyyttä ja vastuullisuutta. Metsästäjäliiton järjestämät Metso-leirit ovat erinomainen tapa lapsille ja nuorille päästä oppimaan näitä tärkeitä taitoja, toteaa Ultracomin toimitusjohtaja Jari Maansaari.

Avustusta on mahdollista hakea kaikkeen Metsästäjäliiton leiritoimintaan alkaen MiniMetso-leiristä aina MegaMetso-leiriin. Avustus myönnetään harkinnanvaraisena joko koko osallistumismaksuun tai sen osittaiseen kattamiseen. Avustusta voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella Metsästäjäliitosta. Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti.

Hakemukset voi lähettää: Anna Haavikko, nuorisovastaava, anna.haavikko@metsastajaliitto.fi