Lainattavaa kalustoa

Pönttösorvi

Koteja linnuille !

Pohjois-Savon piirin KAAKANA (pönttösorvi) on edelleen käytettävissä.

Hankintaa ovat tukeneet mm. entinen Pohjois-Savon riistanhoitopiiri, Pohjois-Savon kennelpiiri, Pohjois-Savon riistanhoitoyhdistykset, Tapiola-ryhmä, StoraEnso, Metsäliitto.

Osakkaina Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri jäsenseuroineen, Pohjois-Savon kennelpiiri jäsenseuroineen sekä Pohjois-Savon riistanhoitoyhdistykset.

Varaukset ja tiedustelut Pekka Julkunen 0400960107.

Vuokrahinnat: 40€/vrk osakkaille, 60€/vrk muille. Vuokra otetaan kaikilta päiviltä sorvasi tai ei.

Haapaa ei saa käyttää sorvauksessa (tylsyttää terät).

Käyttö omalla vastuulla. Mikäli vuokraaja aiheuttaa vahinkoa sorville, hän korvaa aiheuttamansa vahingot.

SimWay ampumasimulaattori

Pohjois-Savon Piirin SimWay simulaattori on jäsenseurojen lainattavissa nuorisotapahtumiin ilmaiseksi, muutoin 50€/viikonloppu 100€/viikko.

Simulaattoria voi lainata myös muut kuin jäsenseurat. Heille hinta on 200€/viikonloppu (3 vrk). Maksimivuokrausaika 3 vrk kerrallaan.

Varaukset ja tiedustelut toiminnanjohtajalta: mirva.lukkarinenatmetsastajaliitto.fi tai puh. 050 3765515.

EcoAims

EcoAims laserase ja hirvirata on jäsenseurojen lainattavissa nuorisotapahtumiin ilmaiseksi.

Jälkimatot

Piirillä on lainattavissa jälkimatot, nuorisojousi, ja muuta rekvisiittaa seurojen käyttöön kouluyhteistyötä varten.

Varaukset ja tiedustelut toiminnanjohtajalta: mirva.lukkarinenatmetsastajaliitto.fi tai puh. 050 3765515.

Siirrettävä kiekonheitin ja jänisrata

Piirillä on lainattavissa myös ABC-ammunnan koulutuskalustoa, sekä kienkonheitin ja jänisrata toimivat akkukäyttöisesti. Kalustoa lainataan jäsenistölle koulutuskäyttöön veloituksetta.